Monday, June 27, 2011

Bangun tengah malam..

Salam..

Beberapa malam yang lepas, suamiku sakit perut. 3-4 kali gak dia gi kuar masuk tandas. Aku kat sebelah nyenyak giler tidur..huhu. Aku perasan suami aku bangun..tapi disebabkan mata xleh nk bukak langsung, aku pun tertidur balik..hihi.

Lepas tu tiba2 aku bangun dari tidur dan duduk. Suamiku kt sebelah terus bertanya.

"Eh, nape bangun ni?"

"Abang jaga server mana?"

"Server sini....", suami aku jawab. Dia layan je apa yg aku tanya.

"Oh ok.."

Pastu aku pun sambung tido semula. Hahahahahaha. Esoknye suami aku bercerita psal kes aku mengigau tengah malam. Ckp pasal server (ni kes letih giler kt tmpt keje smpai terbawak2 dlm mimpi) :p

Angah pulak mengiakan cerita suamiku. Angah ckp aku ni ikut ayah, suka ngigau masa tgh tdo. Tp aku ni tengah malam saje ok. Ayah aku lagi hebat, siang pun boleh mengigau tau. Hehehehe. Jangan marah ayah..gurau2 anak beranak..hehe.

Oklah, tu je nk cerita sebenarnya. Sebab xda cerita, jadi nak bercerita. Hehe. Ok semua..tata..selamat malam..salam..;-) 

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space