Thursday, November 4, 2010

Together 4Ever and Ever..aminn.

Salam. Hehe..malam ni aku nak celoteh pendek2 je. Gambar bawah ni dilukis oleh seorang kartunis semasa aku pergi ke Pesta Buku kat PWTC awal tahun ni. Sbnrnya suka tgk orang lukis sbb seni itu, tapi dah dia duk jeling2, senyum2 kat aku, aku pun duduklah kt dpn dia. Terus cakap nak mtk tlg dia lukiskan gambar aku dgn encik tunang. Hehehe. Gambar bawah ni bkn gmbar sebenar ye kawan2, xda maknanya encik tunang nak bergambar peluk aku mcm tu, haram, haha. Sebenarnya kartunis tu telah menggabungkan gambar kt h/p aku. So jadilah macam gambar kt bwh ni, pandai kan dia lukis? Okla..haha.

Adik laki aku cakap, muka encik tunang macam ezat exist. Muka aku macam Fida pelakon epilog syurga cinta tu. Haha. Ntah..apa apa la sudin. Kesian Sudin..tetiba dia lak yang kena. Ok ok..aku tak kenal sudin mana, jgn salahkan ibu mengandung.





Aku nak cerita lagi ni sebenarnya tentang cerita kawan aku. Peristiwa yang berlaku masa dia nak pergi survey butik pengantin kt Kedah. Esok aku cerita. Malam ni malas nak taip. Jari lenguh berbunyi2 dah ni. Alright bebeh..chow! Salam.

P/S : IJAN love WANEE together 4Ever and Ever!

3 comments:

afraliza said...

wah!!!cutenye gambo...pandainye kartunis tu lukis...

:: wanee :: said...

Afraliza,
Hehehe..maceh..;-) Bolehlah..tp adik kata muka mcm org lain lak,haha.

lovelyadibah said...

comel:)

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space